Pravočasno podaljšajte veljavnost digitalnih potrdil za davčne blagajne

Uporabnikom davčnih blagajn se bo v novembru začela iztekati veljavnost namenskih digitalnih potrdil za davčno potrjevanje računov, torej za davčne blagajne. Veljavnost teh potrdil namreč poteče po petih letih, prvi uporabniki pa so jih začeli pridobivati novembra 2015, torej dva meseca pred začetkom uvedbe davčnih blagajn.

Zakaj sodelovati z računovodskim servisom Pristar ?

--> ABC zamenjave računovodstva za prihodnost
--> Zahtevaj ponudbo

POMEBNO V ČASU EPIDEMIJE: 
--> ZADNJE NOVICE - Koronavirus, podjetništvo, espe, s.p., čakanje, subvencije, pomoč
--> Pristar je 24 ur/dnevno na voljo pogodbenim partnerjem preko posebnih komunikacijskih linij

Če je posameznik v dvomu, kdaj točno mu poteče omenjeno potrdilo, naj se obrne na ponudnika davčne blagajne. Ko namenska potrdila potečejo, pravijo na Fursu, davčne blagajne nehajo delovati. Poenostavljeno: trgovci, na primer, bi račune sicer lahko tiskali, a ne bi bili veljavni oziroma bi bili v prekršku, saj bi bilo onemogočeno davčno potrjevanje računov. Torej povezava s Fursom. "Zato naj uporabniki davčnih blagajn še pred potekom roka pridobijo novo namensko digitalno potrdilo in izvedejo zamenjavo potrdila v davčni blagajni," pravijo na Fursu.

Novembra bo moralo novo namensko digitalno potrdilo pridobiti 5.840 uporabnikov davčnih blagajn, decembra pa še 29.500 takšnih uporabnikov. Vseh uporabnikov davčnih blagajn je sicer 86.025.
VIR: Finance.si


Natisni   E-naslov